Mamuxa Natural Products
Your Cart

Veelgestelde Vragen

Wijzigingen in uw bestelling kunnen niet worden doorgevoerd. Als u een wijziging in uw bestelling wilt aanbrengen, wordt uw betaling voor de oude bestelling terugbetaald, mits uw bestelling nog niet is verzonden. Daarna dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. Als uw bestelling al is verzonden, dient u de producten met een verzoek tot omruiling naar ons terug te sturen.
U kunt uw bestellingen volgen door naar “MIJN ACCOUNT > MIJN BESTELLINGEN > BESTELGEGEVENS” te gaan.

U kunt uw bestellingen betalen met een creditcard of bankpas.

Uw bestelling wordt gemiddeld binnen 1-3 werkdagen geleverd nadat uw betaling is bevestigd. Tijdens speciale dagen en weken, op feestdagen en bij bijzondere omstandigheden kan de levering van de producten vertraging oplopen.
Bestellingen vanuit het buitenland kunnen niet worden geplaatst.
Wij leveren onze producten via UPS en Fedex. U kunt uw retourzending ook kosteloos naar ons terugsturen via UPS en Fedex.
Als uw bestelling niet aankomt, noteer dan uw verzend- en bezorginformatie (uw transportbedrijf en trackingnummer) in het gedeelte 'Mijn account >'. Mijn bestellingen > Bestelgegevens”. U kunt gedetailleerde informatie krijgen over de bezorgstatus van uw pakket door de klantenservice voor binnenlandse verzending te bellen.
Als u op de trackinglink klikt naast uw bestelnummer in het gedeelte ‘Mijn account > Mijn bestellingen > Bestelgegevens’, wordt u automatisch doorgestuurd naar de website van UPS of Fedex, afhankelijk van de bezorgmethode die u kiest, en wordt u automatisch doorverwezen naar de website van UPS of Fedex. in staat om de status van uw zending te volgen.
Wanneer uw bestelling wordt overgedragen aan het transportbedrijf, wordt er een informatieve e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u hebt opgegeven bij de registratie op onze website, waarin uw transportbedrijf en trackingnummer zijn opgenomen.
Wij verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice via e-mail [email protected].
Nadat uw bestelling is overgedragen aan het transportbedrijf, kunnen wij het adres niet meer wijzigen. In dit geval kunt u gedetailleerde informatie krijgen over de klantenservice van het transportbedrijf waarbij uw bestelling is afgeleverd.
Uw producten kunnen uitsluitend worden afgeleverd op het door u opgegeven adres en persoon. Daarnaast kan het product pas op een ander adres worden afgeleverd als u contact opneemt met de klantenservice.