Verzendkosten voor online aankopen op onze website:
Voor bestellingen boven de €100,00 is de verzending gratis. Voor bestellingen onder de €100,00 wordt een verzendkosten van €4,00 in rekening gebracht.
(Over het algemeen kan ons contractuele verzendbedrijf - UPS, Fedex of andere speciaal aangewezen vervoerders - producten leveren aan alle locaties in Nederland. Bestellingen worden doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen voorbereid en overgedragen aan het verzendbedrijf. Deze levertijd geldt voor stads- en wijkcentra. Levering naar gebieden buiten onze stads- of wijkcentra is niet mogelijk. U kunt een andere dichtstbijzijnde expediteur kiezen, of het kan tegen een extra vergoeding worden uitgevoerd.)
Ontvangst van uw bestelling:
Wanneer uw bestelling per koerier op uw adres wordt afgeleverd, controleert u uw pakket alstublieft in aanwezigheid van de koerier voordat u de ontvangst bevestigt. Als er artikelen ontbreken of als er schade is, zoals deuken of vernietigingen aan de producten, moet u de koerier ter plaatse een rapport laten opstellen over de beschadigde of ontbrekende artikelen.
Samen met dit rapport dient u het/de product(en), samen met de facturen, een brief waarin uw probleem wordt uitgelegd en het door de koerier opgestelde rapport, terug te sturen. Zodra de producten bij ons binnenkomen, wordt uw probleem geregistreerd en sturen wij u zo snel mogelijk uw nieuwe producten toe of verwerken wij uw terugbetaling.
Voor bestellingen boven de €100,00 is de verzending gratis. Voor bestellingen onder de €100,00 wordt een verzendkosten van €4,00 in rekening gebracht.
(Over het algemeen kan ons contractuele verzendbedrijf - UPS, Fedex of andere speciaal aangewezen vervoerders - producten leveren aan alle locaties in Nederland. Bestellingen worden doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen voorbereid en overgedragen aan het verzendbedrijf. Deze levertijd geldt voor stads- en wijkcentra. Levering naar gebieden buiten onze stads- of wijkcentra is niet mogelijk. U kunt een andere dichtstbijzijnde expediteur kiezen, of het kan tegen een extra vergoeding worden uitgevoerd.)
Ontvangst van uw bestelling:
Wanneer uw bestelling per koerier op uw adres wordt afgeleverd, controleert u uw pakket alstublieft in aanwezigheid van de koerier voordat u de ontvangst bevestigt. Als er artikelen ontbreken of als er schade is, zoals deuken of vernietigingen aan de producten, moet u de koerier ter plaatse een rapport laten opstellen over de beschadigde of ontbrekende artikelen.
Samen met dit rapport dient u het/de product(en), samen met de facturen, een brief waarin uw probleem wordt uitgelegd en het door de koerier opgestelde rapport, terug te sturen. Zodra de producten bij ons binnenkomen, wordt uw probleem geregistreerd en sturen wij u zo snel mogelijk uw nieuwe producten toe of verwerken wij uw terugbetaling.